Niet veel van jullie weten dat ik ook een tijdje last heb gehad van eetbuien. Dit komt omdat ik me er erg voor schaamde. Ik heb het heel lang voor mijzelf gehouden, maar ik denk dat het nu een goed moment is om het te delen. Misschien laat dat jullie zien dat het helemaal niet zo raar is om eetbuien te hebben, maar hou het niet voor jezelf, blijf er niet mee zitten, zoek er hulp ervoor.
Tag: eetstoornis
Hoe ik de knop heb omgezet en waarom
Zoals jullie weten heb ik een aantal jaar last gehad van een eetstoornis. Toen ik 16,5 ben ik begonnen met afvallen en dit is helaas de verkeerde kant opgegaan. Uiteindelijk at ik veels te weinig, bewoog ik te veel en werd ik te mager. In het begin kon ik het goed verbergen en wist niemand er iets van.